• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Äntligen!!! Beviljad skuldsanering.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Idiotfru

Viktig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
5 Juni 2017
Meddelanden
92
Mottagna reaktioner
74
Poäng
207
Nu är halva klart för mig, har fått muntligt beslut och stått i POIT och nu väntar jag bara på att det ska bli klart med ev. överklaganden och annat under den här 3-veckorsperioden. Men min handläggare sade att det var ytterst sällan någon överklagade efter beslut om de inte haft invändningar innan. Så jag känner att jag nästan är i mål. SKULDSANERING!!! :D:D:D
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 397
Mottagna reaktioner
13 471
Poäng
8 917
Grattis även ifrån mig :)!
 

Idiotfru

Viktig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
5 Juni 2017
Meddelanden
92
Mottagna reaktioner
74
Poäng
207
Tack alla. Gick fort tycker jag. Sökte juli föra året, utmätning i november inledande december klart mars/april. 3 år pga långvarig skuldsättning och småbarn.
Kommer inte ens låna mynt till parkeringsautomaten!
Tummarna för er andra! Ro i själen.
 

Limpan

Ny medlem
Poäng: 7
Blev medlem
21 Mars 2018
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Precis fått inledande skuldsanering. Vilka regler gäller för att få förkortat skuldsanering? Skuldsatt under lång tid och har småbarn
 

Nian

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
1 April 2013
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
11
Poäng
42
Precis fått inledande skuldsanering. Vilka regler gäller för att få förkortat skuldsanering? Skuldsatt under lång tid och har småbarn

Skulle nog säga att det är något av ett lotteri. En fel får tre år när man har små barn och långvarigt skuldsättande och andra får fem.

Jag och min fru fick fem år.
 

ettib

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
22 Juni 2018
Meddelanden
215
Mottagna reaktioner
90
Poäng
257
En fråga....måste man få löneutmätning? Om man kämpar med betalningarna fortsatt varje månad så borde man slippa fast det är kanske tvunget att släppa allt för att få igenom skuldsaneringen? Nån som har koll?
 

Klar_fd_Släpptallt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 367
Blev medlem
6 Mars 2016
Meddelanden
1 656
Mottagna reaktioner
2 115
Poäng
1 367
En fråga....måste man få löneutmätning? Om man kämpar med betalningarna fortsatt varje månad så borde man slippa fast det är kanske tvunget att släppa allt för att få igenom skuldsaneringen? Nån som har koll?
Man behöver inte fått utmätning innan ansökan.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp